Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Jumaat, 25 Mac 2011

Gempa Bumi dan Tsunami Di Jepun





Hye semue...ari ni sye nak cter pasal gempa bumi dan tsunami di Jepun pada 11 Mac 2011...dkat negara Matahari Terbit pulak tu!!negara tu maju...ni semue kuasa Allah S.W.T....sye brase simpati...so,sye nak tunjukkan gambar gempa bumi kt sne tu ok!

Ya Allah!!



MasyaAllah!!!


Ya Allah!!Trkejutnye...

Sye nak tunjukkan tsunami travel times,


ni dea....

dan last skali sye nak tunjukkan wave height...


nasib baek Malaysia luar lingkaran api pasifik....kite kne bersyukur kpd Allah....kte kne berdoa kpd mangsa gempa bumi di sana...moga2 mreka semua selamat....amin.........lps gempa bumi,ade pulak loji nuklear di Fukushima Daiichi meletop...pas tu ade radiasi lah...negara laen pun nak wat loji nuklear jugak...tpi kne tgk keselamatan....kang2 ade radiasi...pas tu kt jepun ade pengharaman sayur bayam dan susu...sabar je la ek...ni dugaan daripada Allah...kte kne trime....


Dah tu je...Papai...http://www.cute-smiley.com

2 ulasan:

aisyah berkata...

dasyat nyex... masya ALLAH....

Ratu Petninlaw berkata...

@aisyah tu la psal kak...itu kuasa Allah...Jepun pulak yg kne...