Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 25 Oktober 2011

Freebies - Big Polka Dot Background

Tumblr_lquta6fi4w1qd82syo1_500_large

Assalamualaikum n Hye bloggers

Erm bosan lah hari ne. Tak tau nak wat pe. Jadi hari ne saya kasi freebies kat korang je lah. Bagi background yang tercomel di dunia (kay, perasan). Jadi kalau korang nak guna bagitau la ek. Kang nanti saya panggil awak copycats. Nak ke tak nak? Baik x nak je lah ek. Hehe ;D


http://www.sadmuffin.org/dollielove/myspace-layouts/polkadots/108.gif


http://www.sadmuffin.org/dollielove/myspace-layouts/polkadots/115.gif


http://www.sadmuffin.org/dollielove/myspace-layouts/polkadots/116.gif


http://www.sadmuffin.org/dollielove/myspace-layouts/polkadots/119.gif


http://www.sadmuffin.org/dollielove/myspace-layouts/polkadots/106.gif


http://www.sadmuffin.org/dollielove/myspace-layouts/polkadots/9.gif
Tu je lah Farahin nak bagi dekat korang semue. Nanti saye bagi space background pulak. Hokay.. Kbai n Assalamualaikum ^^

P/S : Antara istilah aje, je dan jerk, yang mane korang suka cakap? Bagi saye aje n je. Kalau jerk macam org tu punk ke ape ek? Tak tau nak cakap pe...

2 ulasan:

wahida jelani berkata...

gune satu . thanks

Nurul Qurratu Ain berkata...

ambil satu:)