Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Sabtu, 31 Disember 2011

Last Post? Mungkin?

Click here for more inspiring photos!

Assalamualaikum + Hye

Ermm, cube korang baca title tu. LAST POST kan? Yeah, hari neh last day saya update. Saya kena tinggalkan facebook, twitter, blog dan lain-lain. Tapi saya tak delete semua tu lah, saya just jarang main. Hehe. Memang rase sedih nak tinggalkan semua tu tapi demi keluarga, nak wat macam mane kan. Saya just nak minta maaf kalau ade terkasar bahasa ke terguris hati korang ke ape2 je lah. Tahun neh dah form 1, tahun depan dah form 2. Kejap je kan? Masa dah berlalu. Tapi saya tak tau tahun depan masuk kelas mana. Harap-harap saya dapat masuk kelas 2 UM dengan Arni, Yana [balas dendam], Jannah, Shera dan Fika. Saya rindu kat korang semue. Huwaaaa *sedih*

"Tahun depan Farahin boleh main internet sebulan sekali aje." - Mak.
Perghh memang sadis betol lah. Saya neh macam calon SPM sedangkan saya baru Tingkatan 2. Ermm, nak buat mcm mane kan. Redha ajelah -...- Mak kate nanti tahun depan lagi dah tingkatan 3 bla bla bla. Dah tahu saya sorang aje yang sekolah menengah, nak wat mcm mane kan?

"Kalau masa periksa kamu dapat no 11 lagi, tahulah akibatnya nanti...". - Abah.
Yang tu lagilah sadis. Nak kena dapat no 1 sampai no 10 mase periksa nanti. Tu sebabnye saya kene kurangkan main internet. Mak pun cakap saye main internet dah makin teruk. Nanti mak risau kepala saya nanti tak dapat pikir ape2. Saya takleh dapat no 11 ke atas. Kena dapat no 1 sampai no 10. Ermm sabor ajelah -______-

Wish me luck for form 2! Bai !

Yang benar,
Farahin
- 31 Dec 2011.


2 ulasan:

Wanaa Nana berkata...

Wow! Kita sama lah. Tapi mak kita cakap start tahun depan boleh bukak FB and Blog seminggu sekali je T.T
Awak dapat number 11? Sama lah! Parents kita marah juga. T.T

Farahin Abd Majid berkata...

@Wanaa Nana : Hehe, taklah. Kadang-kadang saya dapat no naik-turun tu je. Hehe