Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Sabtu, 7 Januari 2012

Hiatus Mode ~_~

Tumblr_lodwm8otan1qzipvbo1_500_large
Pehh sedap giler pancake neh, nak sikit boleh tak? Hujhujhuj

Assalamualaikum + Hye

Hello fellas! Korang semua ape khabar? Sihat? Kalau sihat, bagus ler. Lamanye aku dah tak update blog. Mesti blog neh dah berhabuk, kan? Tengok gambar pancake tu perut dah bunyik macam start enjin motor. Padahal aku dah makan tadi. Hahahaha kesian betul :P Sepatutnye pagi tadi datang sekolah sebab nak bersihkan kelas 2 UM, lepastu bangun lambat. Sah-sah aku memang tak pergi sekolah pagi tadi. Asdfghjkl betol -_______- Keje sekolah yang semalam belum siap lagi, dah lah cikgu nak hari Isnin pulak tu. Kalau tak buat tak boleh ke? Hahahaha :P Nasib baek hari neh dapaat update blog, kalau tak blog neh dah berhabuk dah. Mase form 2, homework banyak macam rumah 10 tingkat. Hahaha pfft -......- Mulai hari neh, saya nak disable highlight buat sementara waktu sebab i'm hiatus mode today. Jadi janganlah korang marah kat shoutbox sebab saye disable highlight. Nanti aku enable baliklah. Aaaa tu je nak cakap. Till then, peace no war xD

P/S : Mungkin besok aku tak akan update blog sebab kekeringan idea, tunggu jelah hari Sabtu dan Ahad depan.

Tiada ulasan: